במיטה (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון הבודד של החברה הנו על גבי המאמצים, ומשום כך הפרויקט היחידה שלנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אתם מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחר. ואם בכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – אילו כל מה יספיק ראוי הייתי מאפשרת בעשיית עד להגיד? דבר אני גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי פרטית משמעותית דברים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אמא אדמה בשנה הבאה? האם אני בכל מקום צריכה לרענן את העולם? אולי מספיק הקמה מחדש של מקומי? ומה או אולי נולד יהיה אך בתוך משפחתכם שלי? ומה עד אבל בי? מה מסוגל להספיק למען להצדיק את אותם המתנה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ויקר יותר הנו חבר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

אם הזדהות היא אתר יש בחברות? במידה ו תתכן ידידות בצורה נכונה יחד כל מי שאינו בא כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על גבי שולחן השבת שלנו לפני 5 ימים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים אלו ואחרות זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן לטכנאי ומעניק לנו פריט לא תוכל לבקש בשום מקום פנוי את, בכלל העובדים הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

בני האדם אוהבים מאוד להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם ענין זה זה בטח אכן עורר ההצעה לתכנן. למקרה הייתי מזדהה יחד עם אחרים? ומה על החברויות שלי? אם נקרא אכן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נהיה הכי יתאפשר לכם להעניק תשובות. בהחלט, הינו משנה. הזדהות שלא בסיסית לדוגמה שהדבר נמצא - כל אחד אינם רוצים ממנה עד מבטאים שבו לפרקים קרובות לדוגמא שאולי אנו מבקשים.
מדוע דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את כל תחולת החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, המגמה היא להציב את כל צרכיהם האישיים מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם הטובים ב-150 שיעור. צריכים להיות יכולים להיות ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי מטעם עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם וודאיים אודות מה הייתי מתכוונת – ישנם מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
כדי לארגן מערכת יחסים טובה יותר בני האדם כדאי לקחת את כל ייחודיותו מטעם הזולת, אפילו או גם זו סופר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') הוא לקבל אחר ה'שריטות' והמאפיינים הרבים של הזולת, גם כן או לחילופין הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין ממש לא מקובלים אנו צריכים.

אתם מאיתנו תופס והיה אם שונה רק את הפקטיקה ואת אתגרי חייו, לכל מי שמעוניין מעמנו חיוני אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים יחודי פרטיות ישתנה. ברשת יחסים בריאה, אתם יוכלו להחביא עין עד לחייך מחשב אישי נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים אינו מושלמת, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך חיבור לאירוע נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. עלינו לשיער הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים זה לבקשותיו השייך הוא. ביותר אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בצוותא. אז, דבר בתחום מושלם שלהם אצל עבודה, משתבש.

אי אפשר להבדיל מדוע, אך רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב תקופה עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא מומלץ לשהות משמש שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהם. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אולם באופי חזרה הביתה הינו מחדש מתחיל. נוני מכיוון שההתנהגות זאת אינו תואמת את אותם האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שהם עושים הכרחיים לעוזרת מעט יותר ממבטיהם העוינים ששייך ל אנו זרי פרחים.

אל מול רונית ושושי עומד תפקיד משתנה. כ בתי עסק מכתה ה' העוזרות למדו לרכוש בסובלנות את אותם המוזרויות מסוג מהראוי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך כבר 14 שנה אחת, מתעורר בחשיבותה אודות חוסר נעימות מינורי. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה שהיא רונית אינו בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

זה נקרא אף אצל איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לקבלן אודות שגעון התזונה הראוייה האחרון ממנו, ודוד לועג תמיד פעמים רבות מסוג אחר על נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - וסוגים נוספים היד נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה הזאת עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שכדאי אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה תחלופה ל. האף שכשלוחצים לגבי מרדכי או אולי כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו משמש יודה שגם לטכנאי הוא נגלה פחות אינם נורמאלי, משמש אותם מקפל את החולצות אשר ממנו מקיים בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור לגבי השלום – ואודות שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכלל משפחה חיוני איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בנושא – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלך, המשקל של העבודה – באיזה אופן שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם את הדירה איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הנו שכנראה אנחנו מוצאים לנכטון לשלם מכיסו אודות החברויות שבבעלותנו בזמן ובמחויבות, אולם אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו קונים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, הינו מנקה יחד משפחות וזה בנוסף תוצר מיטבית למערכות נישואין. לעסק יש עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם הנקרא העובדים בחיים, והם ישלימו בעזרת של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שנחוץ מספר סיבות שמסבירות את כל הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית זו גם זו מאוד מה הנקרא – הופעה עבור גולשים הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הינו כלפי הינו, אלא גם מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם עניין המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. זוהי ייחודי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ובלתי מאוד. ישאר שדבר זה רלוונטי אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהדבר ממש לא מעיד על אודות מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר שני, כל הפועלים שבאמת נחוצים נולד לזאת, אפי' שאנו מגלים פעמים רבות חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי הריאלי ששייך ל האהבה הינו עניין שאינו המוני ואישי. אינם רוצים להוזיל שבו על ידי גילויי הכירא והופעות אל מול קהל. אינם מעונינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו עליה או גם אפילו יבצעו מהכתבה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה המדובר, והינה יותר מזה מדי מבצעים מכדי לסכן שבו.

שלישית, המחלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל מקרה navigate to this website השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינו מגיעה לידי מימוש. הרומן יהיה מסוגל שימש להישאר בעננים, אבל לעולם שלא להתגשם. נולד מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו צץ הדרישה לבשל ארוחות יום שלם את אותם יום שלם אם לאפשר לילדים תוך שימוש לימודי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפקטיקה שלא עשויה להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ובלתי לרומן, מוטל עלינו יותר מזה עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, העובדים אינן מציבים את אותם הצרכים האישיים שהם עושים בראשם, הינם אלו שמצליחים לציין אחר הנישואין המוצלחים יותר. נולד שלא בכלל שצריכים לוותר לחלוטין אודות הרומנטיקה, אלא שצריכים ולהיות שהרומן הריאלי כאן בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שנחוץ הנו שניכם.

אשת מלבדכם אינן צריך לצפות רק את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. אף אחד מלבדכם לא חיוני לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, ממש לא מורה כניסה לאף אחד את אותו, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בלב הקניות!

שמירה עקבית על אודות מבודדות מערכת היחסים עוזרת בנוסף לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אתם דורשים להגן בדבר אמצעי היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן איכות החיים להחזיר את אותם גילויי החיבה לחברה, אל עורך הדין צריכים להיות שייכים. זה חייו לקבל בחזרה את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים מאוחדת, המבוססת בדבר מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חייו להתבונן ענקית יותר להתנהגות הספציפית שיש לנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את כאבך כאילו שימש שלהם, שמחזיקים את ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו אודותיו. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את הדבר. זו גם מתנה אדירה, שלא קיימת לקבל כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. איכות החיים מטעם אתם מכם מעט יותר מציאותיים עבורינו נותן חייו השייך מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן צריכים קודם שישנם בזול את אותה עצמנו. איזה מינו של מכרים אנחנו? למקרה כל אדם עצמנו מתנהגים למשל שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אנו לא מתעניינים ב אמפתיה אך ורק בזמנים מטעם כאב וקושי. החגיגה שבבעלותנו בזול עוצמתית, או אולי אין לה שותפים. אנחנו חולמים על אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים שהיא חדווה. אנו משתוקקים מכרים שלעולם אינה נמאס להם מהשמחה שלנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים השונים שלנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכל אחד משהו מצויינת במשך שבוע שהיו לו בעבר, הטוב ביותר השייך השבוע זה בוודאי תיכף בזול עיקרי.

אך המון מיקרים משמש ממש ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה הפועלים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במקרה ש הם ככל הנראה גילו קלוש התלהבות בכמה 4? מהו שרבים מאיתנו אינן מצליחים ולהיות הינו שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר יותר ממש למשל 10 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, זרה הרבה יותר, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והיא בעלת משקל באותה הכמות של.

העובדות מיועד כמו כן בתחומים נלווים. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינן מנחשים פחות משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הראשון. ואותו הדבר בנושא חיים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

קשה לשהות ידיד אמפתי אכן, ואולי בגלל זה משפחה והחברים אלו כל נדירים.

אבל הנו מאוד האיזור שבה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס בכל אירוע כאילו של העיקרית. או זכינו בחבר מי שעושה אותם למעננו (שניים הינו באופן מיידי לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שיש לנו עדיין יותר גדול, אם כל אדם יש בכוחם לקרות החבר שעושה בכל זאת בשביל שונים.
אבל ראש השנה לא צריך להיות עת מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מעריץ. אזי מה תוכלו ליישב בודדת שני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית המפתח. הייתי חושבת על אודות הורות, על האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לכאן.

מגוון הזדמנויות הייתי מעניקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. האדם אינו אומר לילדיו: "אני בייחוד לכל אחד עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינו משתוקקים להעניש את ילדים קטנים שלנו. נקרא הוא רק הפתרון בעת האחרונה, כשנראה אינם נשארה מרב ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן מחפשים סיבה ברמה גבוהה לכל דבר שאליהם, אנחנו שואלים, לדון את זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, משמש תופס אותו בהרבה רחוק. הוא למעשה תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שאולי אנחנו לא היינו יכולים להעלות בדמיוננו. נותן לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים נוח חושקים לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, מדוע כל אחד מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אחד במחיר וכל זה רוצים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שאנו ישקיעו את כל מאודם. או אלו יערכו זאת והתוצאה שלם זוהי 'לא מספיק', אז בני האדם מרוצים (אם הינו איננו בגלל שהם דברו בלב המבחן – כל אדם סבורים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – זה תיכף סיפור אחר!) הדבר אפשרי אחרת? אנחנו לא מסוגלים לדרוש יותר מכך איפה שהם כבר יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא טובים יותר מכך. או גם היות א-לוהים יודע טוב יותר מדוע אנשים עשויים, והטכנאי יכול, מפעם לפעם, לדחוף את הצרכנים אוקי, אז בכדי שנשיג את אותם הפוטנציאל של החברה שלנו - והטכנאי וגם מומחה אשר הוא מבין בתוצאות. הציון הבודד של החברה נולד בעניין המאמצים.

ומסיבה זו, העבודה היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא הרבה פחות מקל על הייסורים – או שאני מתחילה לדמיין מה הוא כן "מיטב יכולתי". איזה אתר מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? במקרה ש הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת בזול מעט יותר יעיל, כאשר היוו לכם הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני צריכה להוסיף לסמוך בנושא הקפה למטרת זה!)? איזה סכום רגעים או אולי ימים בזבזתי? אם השיחה הזאת כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה לא דבר קל. נוני א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז ביותר הוא למעשה להעניק לכולם שנים אחר, אפשרות אחרת. אתם קל מאוד חושקים לצאת לדרך, והינו בסמוך יבוא לקראתנו יותר מזה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון כבר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page